SP Bergen op Zoom kiest een nieuw bestuur

23 mei 2017

SP Bergen op Zoom kiest een nieuw bestuur

Op de Algemene Ledenvergadering van 22 mei hebben de leden van SP Bergen op Zoom een nieuw bestuur gekozen.

Martijn de Jong zal na jarenlange inzet het bestuur verlaten. Carlo van den Aarsen zal zijn plek innemen.

Theo de Jong, Jan Schnitker, Cora Stolk en Ingrid Lucas blijven hun huidige functie in het bestuur behouden. Carlo van den Aarsen zal voornamelijk de website en social media voor zijn rekening nemen. Afgelopen jaren heeft het bestuur hard gewerkt om van de afdeling een actieve en zichtbare afdeling te maken. Deze lijn gaat het nieuwe bestuur natuurlijk weer voortzetten.

Naast het kiezen van een nieuw bestuur, hebben de leden het gehad over de aankomende verkiezingen. De eerste stappen zijn gezet en we gaan de komende maanden dan ook aan de slag met het schrijven van een verkiezingsprogramma.

Het was een positieve ALV met een gezellige sfeer waarin we de afgelopen periode goed geëvalueerd hebben. We wensen het nieuwe bestuurslid veel succes en willen Martijn de Jong enorm bedanken voor zijn inzet in de afgelopen jaren.