Rijdt met de bus mee naar het Prinsjesdag-protest

16 augustus 2023

Rijdt met de bus mee naar het Prinsjesdag-protest

Onder het kabinet Rutte 4 zijn onze kosten alleen maar gestegen, terwijl grote bedrijven woekerwinsten maken. Steeds meer mensen kunnen de kosten voor het dagelijks leven niet meer betalen. Niet alleen de boodschappen, maar ook de zorg, energie, wonen en OV zijn veel duurder geworden.

Onze lonen blijven achter en onze pensioenen zijn onzeker gemaakt. Als dezelfde partijen en dezelfde mensen die deze problemen hebben veroorzaakt het wéér voor het zeggen krijgen dan worden deze problemen niet opgelost. Sterker nog, er liggen plannen om nóg meer te bezuinigen op de verpleeghuizen en de thuiszorg. De zorg voor onze ouderen staat op het spel.

Onze samenleving en voorzieningen zijn door de politiek van Rutte jarenlang afgebroken. Het is genoeg geweest. Nederland kan zoveel beter als we opkomen voor onszelf en elkaar. Voor onze zorg, natuur en volkshuisvesting. Daarom komen we op 17 september op voor Nederland! Samen laten we zien dat het anders kan en dat het anders moet!

Dus kom op voor Nederland!

• Wanneer: 17 september, 13.00 uur
  • Waar: Den Haag, Koekamp (naast Den Haag Centraal)

Voor de mensen die daar naartoe willen vanuit de regio Bergen op Zoom en omstreken, rijdt er een bus vanuit Bergen op Zoom naar Den Haag en weer terug vanaf het NS-station.

WIL JE MEE ?

MELD JE AAN !!!

Opgeven om met deze bus mee te gaan kan via: bergenopzoom@sp.nl