Een beter Nederland begint in Bergen op Zoom, Halsteren en Lepelstraat

8 februari 2006

Een beter Nederland begint in Bergen op Zoom, Halsteren en Lepelstraat

Onder het motto ‘Hier is de SP’ is de partij op 4 februari officieel begonnen met de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen. Bij de landelijke aftrap op het Bellamyplein in Amsterdam Oud-West is meteen het nieuwe gezicht van de SP gepresenteerd. Jan Marijnissen riep iedereen op om samen te werken aan een beter land, te beginnen in je eigen woonplaats. “Een beter Nederland begint HIER!”

Ook de afdeling Bergen op Zoom heeft aandacht besteed aan het nieuwe gezicht van de SP. Onder het motto "een beter Nederland begint in Bergen op Zoom, Halsteren en Lepelstraat" heeft de SP deze drie plaatsen op 4 februari bezocht.

Voor de SP Bergen op Zoom was het echter niet de start van de campagne. Die vond al plaats op 17 december, tijdens onze Kerstmiddag op het Gouvernementplein. De afgelopen weken heeft de SP bijvoorbeeld al zo'n 20.000 huis-aan-huis folders verspreid, en deelgenomen aan verkiezingsdebatten in Fort-Zeekant en Halsteren. Van de campagne wordt door de afdeling een foto-verslag gemaakt. Deel 1 is nu te bekijken. Deel 2 is in de maak, en wordt binnenkort gepubliceerd.