Gouvernementsplein kleurt weer rood en ROOD!

19 april 2007

Gouvernementsplein kleurt weer rood en ROOD!

Op 1 mei aanstaande houdt de SP afdeling Bergen op Zoom een kraamactie. De mensen zijn er zo onderhand al aan gewend, een paar keer per jaar kleurt het Gouvernementsplein rood.

Een nieuwe kraamactie, een nieuw team en een nieuw doel.

Tijdens deze actie zal er actief geluisterd worden naar de publieke opinie betreffende een aantal zaken. Het gaat dan om onderwerpen zoals Maintanance Valley en jeugdzorg. Dit evenement zal ook gebruikt worden om 'de kerngroep' aan u voor te stellen evenals 'ROOD!', de jongerern afdeling van de SP in Bergen op Zoom.

De afdelingsfractie is de laatste tijd erg actief geweest en leden van het bestuur zullen ook aanwezig zijn om vragen en verhalen van de mensen te beantwoorden en aan te horen. Maak van de gelegeneheid gebruik, zowel jong als oud, want hoe vaak komt het voor in de hedendaagse politiek dat u zelf met de betrokken politici kunt praten?!

1 Mei - vanaf 11.30 uur - Gouvernementsplein Bergen op Zoom (halverwege de Zuivelstraat bij 'de dikke boom')

Waarom vieren we Dag van de Arbeid?