Strijd voor Thuiszorg: 6 april naar Den Haag!

23 februari 2013

Strijd voor Thuiszorg: 6 april naar Den Haag!

Samen met de FNV hebben handtekeningen verzameld voor de thuiszorg.

Kom op 6 april naar de grootste thuiszorgdemonstratie ooit! Dan strijden we samen met jou, duizenden andere thuiszorgers en betrokkenen voor goede Thuiszorg. De kans is groot dat jij er tijdens de eerste bijeenkomst in de Jaarbeurs op 27 november en het Grote Thuiszorgdebat in Nieuwegein op 4 februari bij was.

Geweldig! Daar bedanken we jou voor, want daardoor wordt onze stem tegen de bezuinigingen krachtiger. Steeds meer mensen in Nederland moeten ervan doordrongen raken dat de thuiszorg, hún thuiszorg, bedreigd wordt. En dan gaat het niet alleen over de kwaliteit van zorg, maar zelfs het voortbestaan ervan en cliënten die hun vertrouwde zorg verliezen. 100.000 banen gaan verloren als de plannen die er nu liggen uitgevoerd worden.

Op 6 april komen we voor de derde keer bij elkaar. Dit keer in het hart van Den Haag. Dáár moeten ze doordrongen worden van de ernstige gevolgen van het wegbezuinigen van de thuiszorg We gaan voor een overweldigend aantal mensen. We hopen dat jij ons wilt versterken op die dag. Neem je collega’s en anderen mee zodat we zichtbaar zijn en onze roep luider.

Meld je direct aan via het aanmeldingsformulier en houd de site in de gaten voor het laatste nieuws.