Regio conferentie met een speciaal moment voor onze voorzitter

24 oktober 2021

Regio conferentie met een speciaal moment voor onze voorzitter

Zaterdag 23 oktober zijn 5 van onze leden naar de regiocongres geweest van Noord-Brabant. Hierbij was ook ons kersverse jongerenlid Lars Pastoor aanwezig. Hij staat op de 13de plek van de kieslijst voor de komende gemeenteraadsverkiezingen in Bergen op Zoom. Hij heeft speciaal voor ons een klein verslagje geschreven over hoe hij deze dag heeft beleefd.

Gisteren waren we met afdeling Bergen op Zoom bij het regiocongres van Noord-Brabant. We hebben gesproken en gediscussieerd OVER de verkiezingen van het partijbestuur en over de agendapunten van ons nieuwe partijbeginsel, "Heel de mens".

Ook hebben de regio's Noord-Brabant-Zuid-Oost en Noord-Brabant-Noord-Oost een nieuwe regio-vertegenwoordiger verkozen. Onze regio hoefde alleen maar goedkeuring aan onze eigen Anja Goossens te geven, die de taak als regiovertegenwoordiger tijdelijk overneemt. Natuurlijk is er unaniem besloten dat Anja die taak op zich mag nemen en zich vanaf heden "regiovertegenwoordiger Noord-Brabant-West" mag noemen. Gefeliciteerd Anja en veel succes!

Al dat vergaderen was natuurlijk harstikke interessant, maar het simpelweg achteraf iets drinken was misschien nog wel het leukste. Al met al een leuke dag met veel leuke mensen!

- Lars Pastoor, Kandidaat Gemeenteraadslid Bergen op Zoom

Onze Brabantse SP-jongeren waarvan er 2 uit onze afdeling aanwezig waren. Ook Esmee de Koning uit Steenbergen was erbij namelijk.