Mag ik mij aan u voorstellen?

14 december 2019

Mag ik mij aan u voorstellen?

Foto: onbekend / Ed.nl

Bij onze laatste ledenvergadering hebben wij mogen stemmen voor een nieuwe partijvoorzitter. Vandaag op het partijcongres heeft onze nieuw gekozen voorzitter zichzelf aan ons voorgesteld. Bekijk de video om kennis te maken met Jannie Visscher. Onze nieuwe partijvoorzitter.

Bekijk hier de video: https://youtu.be/40dL8h5Oxi4

Het was een bijzondere dag vandaag met het XXIV SP - congres van onze partij. Hoe dit voor Jannie verliep leest u hier via deze link: https://sp.nl/nieuws/2019/12/jannie-visscher-nieuwe-partijvoorzitter-sp

Tijdens het partijcongres is Jannie natuurlijk aan ons voorgesteld door Lilian Marijnissen. Als u wilt zien hoe dat verliep en wat Lilian nog meer te vertellen had op deze speciale dag? Bekijk dan de volgende video: https://www.youtube.com/watch?v=42wisDWZwHQ

Niels spreekt tijdens het XXIV SP-congres

Ook Niels Minnaard uit onze eigen regio heeft gesproken op het congres. Niels sprak hierbij over motie nummer 13. Deze motie heeft betrekking op het inrichten van een volwaardig internationaal secretariaat. Bekijk de video van Niels betoog op het congres via het filmpje hieronder gemaakt door Rob de Vos.

Wilt u de hele 7 uur durende livestream terugkijken van het XXIV partijcongres? Dat kan hieronder.