Actiegroep "Red Bravis Bergen" organiseert prikactie bij de HAP-Bergen op Zoom

2 maart 2022

Actiegroep "Red Bravis Bergen" organiseert prikactie bij de HAP-Bergen op Zoom

Actiecomité Red Bravis Bergen organiseert een protestactie tegen de sluiting van het ziekenhuis en de huisartsenpost in Bergen op Zoom. Het wordt een ludieke actie, waarbij we waarbij we ons duidelijk laten zien! Verder willen wij iets leuks en onze petitie, tegen het sluiten van het ziekenhuis en de HAP, aanbieden aan de medewerkers van de HAP. We hebben de toezegging dat Dhr. Jan Verbaal van HAPWestBrabant zaterdag om 15.00 uur komt om de petitie in ontvangst te nemen van ons bij de HAP Bergen op Zoom.

Wij willen hiermee niet alleen opnieuw aandacht vragen voor de sluiting van het ziekenhuis en de HAP, maar ook een sterke proteststem laten horen. Het moet niet kunnen dat een gezond ziekenhuis zijn deuren moet sluiten. De afgelopen corona periode heeft juist laten zien hoe belangrijk voldoende zorg is.

Het actiecomité strijdt al jaren tegen de sluiting van het ziekenhuis en de HAP. We hebben al verschillende acties ondernomen, waaronder het aanbieden van een gouden baksteen aan één van de bestuurders van Bravis en het lanceren van een petitie tegen de sluiting van het ziekenhuis.

“Red Bravis Bergen” is een initiatief van o.a. de Bergse SP afdeling, maar beperkt zich niet alleen tot Bergenaren of SP’ers. Iedereen die tegen de sluiting van het ziekenhuis en de HAP is, roepen we op om naar de actie te komen.

Iedereen is welkom

komt u ook?

PRIKACTIE

Waar :

Tegenover de ingang van de HAP

Van Swietenlaan

(in de straat aan de rechterzijde van het ziekenhuis)

Wanneer :

Zaterdag 5 maart

vanaf 14:00 uur

NOG NIET GETEKEND? TEKEN DE PETITIE HIER: