Gemeenteraad

5 april 2018

SP is weer terug in de raad

Foto: carlo

Na jaren van afwezigheid is de SP weer terug in de gemeenteraad van Bergen op Zoom. Maar liefst 1292 mensen hebben in Bergen op Zoom op de SP gestemd, wat goed is voor 1 zetel. Raadslid Carlo van den Aarsen : ‘Het geeft aan dat er plek is voor de SP in onze gemeente, sterker nog, ik heb het gevoel dat de SP nog flink kan gaan groeien de komende jaren’. Van den Aarsen gaat een authentiek en onversneden SP geluid laten horen. ‘Betaalbare en fatsoenlijke woningen voor iedereen, geen marktwerking in de zorg en het behouden van voorzieningen in Bergen op Zoom, Lepelstraat en Halsteren.

13 februari 2018

Verkiezingsprogramma 2018-2022

Bergen op Zoom is geen BV. Het is een Bourgondische stad, waar mensen met verschillende achtergronden samen leven, wonen, werken en genieten. Het is hierbij van groot belang dat er goede voorzieningen in de wijken zijn te vinden. Betaalbare zorg en huisvesting, fatsoenlijk werk voor eerlijk loon, bibliotheken, wijkgebouwen en pinautomaten horen voor iedereen toegankelijk te zijn, of u nu in de Heimolen, op de Zeekant, Halsteren of in Lepelstraat woont. SP Bergen op Zoom zal er dan ook voor waken dat deze voorzieningen blijven bestaan of terugkeren.

4 oktober 2017

SP-leden stellen lijst vast en kiezen Carlo van den Aarsen als lijsttrekker.

Afgelopen dinsdagavond hebben de leden van SP Bergen op Zoom Carlo van den Aarsen unaniem verkozen tot lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen van maart 2018.

3 oktober 2017

Onze drie SP kanjers voor de gemeenteraad 2018 in Bergen op Zoom

De eerste drie op lijst voor de gemeenteraad in 2018.

31 augustus 2017

SP Bergen op Zoom doet mee aan gemeenteraadsverkiezingen 2018

De afdeling heeft hiervoor toestemming gekregen van het partijbureau.